tool - αρχική σελίδα

 

Pillowhite website

    URL: https://www.pillowhite.com/
    ΠΕΛΑΤΗΣ: Pillowhite
    ΕΤΟΣ: 2018

    Η εταιρεία Pillowhite είναι μια νέα εταιρεία διαχείρισης επιλεγμένων σπιτιών, διαμερισμάτων και μεζονετών σύντομης διαμονής σε Ελλάδα και Κύπρο.

    Η ανάγκη

    Η εταιρεία είχε την ανάγκη δημιουργίας ενός νέου brand στο κλάδο ενοικίασης καταλυμάτων, που θα επικοινωνεί την ξεχωριστή προσωπικότητά του και τη θαλπωρή ενός πραγματικού σπιτιού και να το καθιερώσει ως ένα luxury brand στο κλάδο του «short stay rental», με προδιαγραφές πεντάστερου ξενοδοχείου.

    Στρατηγική

    Για την υλοποίηση του έργου η Tool ανέλαβε το branding της εταιρείας σχεδιάζοντας στρατηγική που περιελάμβανε:

    1. naming της εταιρείας
    2. σχεδιασμό λογοτύπου και εταιρικής ταυτότητας
    3. σχεδιασμό και ανάπτυξη νέου website
    4. σχεδιασμό digital marketing στρατηγικής

    Naming

    Το όνομα Pillowhite είναι εμπνευσμένο από την αξία της φιλοξενίας και της καθαριότητας.
    Η λέξη αποτελείται από 2 συνθετικά: τη λέξη Pillow και τη λέξη White.

    Η ιδέα μας, στηρίχτηκε στην ανάγκη δημιουργίας μίας νέας διάστασης στον όρο ''short stay rental'', όπου η αγάπη για την φιλοξενία και την καθαριότητα, να δηλώνεται ξεκάθαρα μέσα από το όνομα, αλλά και μέσα στο ίδιο το κατάλυμα.

    Έτσι, δημιουργήσαμε τις μοναδικές λευκές μαξιλαροθήκες της Pillowhite, ως ένδειξη επαγγελματισμού και εμπιστοσύνης απέναντι στο πελάτη.

    Σχεδιασμός λογοτύπου

    Ο σχεδιασμός του logo είναι minimal με χρώμα που παραπέμπει σε καθαριότητα, φινέτσα, ισορροπία, ηρεμία. Έχει καθαρές γραμμές και μεγάλη αραίωση μεταξύ των γραμμάτων για να προσφέρει την αίσθηση της εκλεπτυσμένης πολυτέλειας.

    Επίσης, ο τρόπος σχεδιασμού του W συνδέει ομαλά τα δυο συνθετικά λέξεων του brand name.

    Σχεδιασμός και ανάπτυξη website

    Για την υλοποίηση του website δόθηκε έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εταιρείας ως προς την καθαριότητα, τα υψηλά στάνταρ παροχών των βιλών και διαμερισμάτων αλλά και τον επαγγελματισμό διαχείρισης ακινήτων σε επίπεδο Β2Β για ιδιοκτήτες ακινήτων.

    Το ύφος του συνδυάζει minimal στοιχεία που επικοινωνούν την εμπειρία που θα αποκομίσει ο επισκέπτης όταν επισκεφθεί τα πολυτελή διαμερίσματα και τις βίλες ενώ ο σύγχρονος & responsive σχεδιασμός του προσφέρει μια ολοκληρωμένη online εμπειρία στο χρήστη με πρόσβαση από όλες τις συσκευές.

    Επίσης, η χρήση sticky menu εμφανίζει τo call to action button για εύρεση του κατάλληλου ακινήτου καθ’ όλη τη διάρκεια πλοήγησης του χρήστη κάνοντας πιο εύκολη τη μετατροπή του σε πελάτη. Η ενότητα blog που προστέθηκε ενισχύει το brand identity της εταιρείας, αυξάνει την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες, επικοινωνεί ταξιδιωτικά tips και νέα της εταιρείας και βελτιώνει την κατάταξή του sit στις μηχανές αναζήτησης.

    Digital Marketing

    SEO

    Στα πλαίσια βελτιστοποίησης του website εφαρμόσαμε τις βασικές αρχές του SEO (Search Engine Optimization) με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να εξασφαλιστεί στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό η εμφάνισή του κατά την αναζήτηση συναφών με το περιεχόμενο όρων σε υψηλές θέσεις στις διαδεδομένες μηχανές αναζήτησης (Google κ.ά.),. Πιο συγκεκριμένα τo περιεχόμενο του website αναπτύχθηκε σύμφωνα με όλα τα πρότυπα (XHTML, CSS, titles, headers, meta tags) που το καθιστούν φιλικό ως προς τις μηχανές αναζήτησης εφαρμόζοντας σε όλες τις σελίδες ξεχωριστά titles στα headings τους.

    Social Media

    Υπηρεσίες που χρησιμοποιήθηκαν:

    • Content Strategy & Development
    • Facebook Community Management
    • Facebook Strategy & Planning
    • Facebook Ads

    Google AdWords

    H ανάγκη της εταιρείας για την online προώθηση του pillowhite.com ήταν:

    • Τα απευθείας request από το website
    • Η δημιουργία του brand awareness
    • Η προσέλκυση νέων leads
    • Η δημιουργία brand loyalty
    • Η δημιουργία traffic στο website

    Υπηρεσίες που χρησιμοποιήθηκαν:

    • Search Advertising
    • Display Advertising
    • Remarketing

    Το naming επιμελήθηκε η Ντέλλα Ζαγκούρογλου και το σχεδιασμό λογοτύπου η Μαρία Καρβούνη.