Google AdWords

Το Google AdWords είναι ένα ιδιαίτερα διαδεδομένο εργαλείο online διαφήμισης στο οποία μια επιχείρηση μπορεί να τοποθετήσει διαφημίσεις για να προωθήσει το προϊόν ή την υπηρεσία της στο διαδίκτυο. Το κόστος διαφήμισης καθορίζεται από τον αριθμό των κλικ που δέχεται μια διαφήμιση. Οι διαφημίσεις μέσω Google AdWords αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο Marketing για όσους θέλουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στο site της εταιρείας τους σε σύντομο χρονικό διάστημα αλλά και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, ενισχύοντας παράλληλα την αναγνωρισιμότητα του brand.
Ως πιστοποιημένοι συνεργάτες της Google σχεδιάζουμε και εφαρμόζουμε στρατηγική διαχείρισης της διαφημιστικής σας καμπάνιας και εγγυόμαστε την βέλτιστη απόδοσης αυτής μέσω παρακολούθησης και διαρκούς βελτιστοποίησή της.

Δίκτυα διαφήμισης στο Google AdWords

Το Google AdWords διαθέτει δύο κύρια δίκτυα: το Δίκτυο αναζήτησης (Search Network) και το Δίκτυο προβολής (Display Network). Το Search Network προσεγγίζει τους χρήστες όταν αυτοί ήδη αναζητούν συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες online. Το Display Network σας επιτρέπει να κερδίσετε την προσοχή του πελάτη σε όλες τις φάσεις του κύκλου αγοράς εμφανίζοντάς του banners με τη διαφήμισή σας όταν περιηγείται σε άλλα websites.

Διαφημίσεις Αναζήτησης (Search Advertising)

Στην Tool πιστεύουμε ότι υπάρχουν δύο βασικά συστατικά για την επιτυχία μιας καμπάνιας  στο Search Network: στρατηγική και συνέπεια.

Για κάθε καμπάνια, δημιουργούμε μια στρατηγική μάρκετινγκ που καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο αυτό που προσφέρει η εταιρεία σας ανταποκρίνεται στις ανάγκες των δυνητικών σας πελατών. Στη συνέχεια, χρησιμοποιούμε τη στρατηγική αυτή για να δημιουργήσουμε ένα κείμενο διαφήμισης που συνδυάζει τις σωστές λέξεις-κλειδιά, με το μήνυμα που θέλουμε να επικοινωνηθεί ώστε να επιτευχθούν οι επιθυμητοί στόχοι.

Αφού δημιουργηθούν οι καμπάνιες σας και αρχίσουν να φέρνουν τα αποτελέσματα που έχουμε προκαθορίσει μέσω δεικτών αποδοτικότητας (KPI’S ), αναλύουμε και βελτιστοποιούμε κάθε πτυχή τους για να διασφαλίσουμε ότι θα έχουν το maximum ROI με το minimum κόστος.

Διαφημίσεις Προβολής (Display Advertising)

H επιτυχημένη διαφήμιση προβολής στοχεύει νέους πελάτες τοποθετώντας μπροστά τους σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους διαφημίσεις όταν είναι πιο πιθανό να προβούν σε κάποια αγορά.

Σε έναν κόσμο γεμάτο από μπάννερ και διαφημίσεις χρειάζεται στρατηγική για να ξεχωρίσεις και να φέρεις αποτελέσματα στο display advertising.

Στην ομάδα μας αρέσουν οι προκλήσεις, γι’ αυτό σχεδιάζουμε καμπάνιες λαμβάνοντας υπόψιν παραμέτρους που οδηγούν σε υψηλή απόδοση και φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα για τους πελάτες μας.

Κατά τον σχεδιασμό διαφημίσεων προβολής ξεκινάμε αναλύοντας αρχικά το επιθυμητό κοινό- στόχο βάσει δημογραφικών χαρακτηριστικών, ενδιαφερόντων και συμπεριφορών αυτού. Η ανάλυση αυτή αποτελεί την βάση για την εφαρμογή της στρατηγική μας η οποία επαναπροσδιορίζεται διαρκώς βάσει του optimization που πραγματοποιούμε.

Παράλληλα καθορίζουμε σε ποια websites, σε ποια θέματα (topics) και ποια δημογραφικά γκρουπ ανταποκρίνονται στις διαφημίσεις, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο διαφημιστικές καμπάνιες που οδηγούν σε περισσότερες μετατροπές (πωλήσεις, ενέργειες στο website κ. ά ) με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Επαναληπτικό Μάρκετινγκ (Remarketing)

Χάρη στο επαναληπτικό μάρκετινγκ, μπορείτε να εμφανίζετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που έχουν κατά το παρελθόν επισκεφτεί το website σας.

Ανεξάρτητα από το αν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, να προσελκύσετε εγγραφές ή να προωθήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας, το επαναληπτικό μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει στρατηγικό στοιχείο της διαφήμισής σας.

Στην Tool αναγνωρίζουμε τις προκλήσεις του Digital Marketing και την ανάγκη διαρκούς ανατροφοδότησης του κοινού με το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Με την εφαρμογή πολλαπλών τεχνικών και τη στόχευση διαφημίσεων για μέγιστη απόδοση, διασφαλίζουμε κάθε δυνατή «μετατροπή» για τους πελάτες μας.