Social media strategy για την Skyscanner

Skyscanner

2020

Η Skyscanner κατέχει ηγετική θέση στην αναζήτηση αεροπορικών εισιτηρίων. Ιδρύθηκε το 2003 και απασχολεί περισσότερους από 800 εργαζόμενους. Η δωρεάν mobile εφαρμογή της έχει πάνω από 50 εκατομμύρια downloads. Επιπλέον, έχει πάνω από 60 εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα και είναι διαθέσιμη σε 30 γλώσσες & 70 νομίσματα. Η Skyscanner διαθέτει 10 γραφεία σε όλο τον κόσμο και είναι μέρος του ομίλου Ctrip.

Η ανάγκη

H Skyscanner επέλεξε την Tool με πολυετή εμπειρία στο κλάδο του Air Travel και του Τουρισμού, για τον σχεδιασμό της στρατηγικής της στα social media στην Ελλάδα και συγκεκριμένα για την διαχείριση της Facebook σελίδας της, Skyscanner Greece με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση του brand στην ελληνική αγορά.

Υπηρεσίες που χρησιμοποιήθηκαν:

  • Content Strategy & Development
  • Facebook Community Management
  • Facebook Strategy & Planning

“Tool has been invaluable to helping us build our social media presence in the Greek market. If you are looking to find comprehensive and effective ways to grow your social media presence, then Tool is the right partner. The Tool team has been responsive to our requests and has taken the time to understand our goals and objectives. They are doing a fantastic job with producing weekly content plans, community monitoring and reporting as well as keeping up with the local trends. We are extremely happy with their input, both in terms of effort, proactive attitude and professionalism. Keep up the good work, Tool!”  Stamatina- Semina Megremi, Skyscanner, Growth, EMEA markets