Στόχοι :
- Δημιουργία ενός digital οχήματος όπου η Πινακοθήκη θα μοιραστεί τις αξίες της με τον κόσμο
- Ανάδειξη των θησαυρών της Πινακοθήκης
- Προβολή του σύγχρονου χαρακτήρα του μουσείου
- Υπογράμμιση του πολιτιστικού και εκπαιδευτικού έργου
- Δημιουργία ενός σύγχρονου ερευνητικού εργαλείου
Κύριοι άξονες υλοποίησης:
- Ανασχεδιασμός της αρχιτεκτονικής της πληροφορίας. Έρευνα κοινού, tree testing καλές πρακτικές.
- Δημιουργία ενός σύγχρονου design συστήματος που θα εφαρμοστεί σε όλα τα digital κανάλια του μουσείου
- Design σύστημα που λειτουργεί ως φυσική εξέλιξη του branding της Πινακοθήκης με έμφαση στην εύκολη πλοήγηση, προσβάσιμη από όλα τα κοινά
- Μινιμαλιστικός σχεδιασμός
- Διαχρονικό design
- Δημιουργία εύκολου και γρήγορου μηχανισμού προβολής της συλλογής της πινακοθήκης.