Kamari Beach Hotel Santorini website

G&E Karamolegos Group of Hotels S.A.

www.kamaribeach.gr

2018

Το ξενοδοχείο Kamari Beach είναι ένα τριάστερο resort με 50 χρόνια παράδοσης στη φιλοξενία, σε προνομιακή τοποθεσία επάνω ακριβώς στη μαύρη ηφαιστειακή παραλία του χωριού Καμάρι.

Δείγμα διαχρονικής κυκλαδίτικης αρχιτεκτονικής, έχει αισθητικές αναφορές στα ‘70s ενώ ταυτόχρονα ανακαινίζει εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους για την άνετη και ζεστή φιλοξενία των επισκεπτών του.

Η ανάγκη

Το ξενοδοχείο είχε την ανάγκη της ανάδειξης της νέας του εικόνας, των ξεχωριστών του χαρακτηριστικών, της προσωπικότητάς του, των ανακαινισμένων εγκαταστάσεών του και των αναβαθμισμένων του υπηρεσιών μέσω ενός νέου website.


Υλοποίηση

Website development

Για την υλοποίηση του νέου website δόθηκε έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου και στην επικοινωνία του με το κοινό. Το ύφος του συνδυάζει στοιχεία φρέσκα, pop, με έμφαση στο design που αναδεικνύουν την ανανεωμένη προσωπικότητα του ξενοδοχείου και επικοινωνούν την εμπειρία που θα αποκομίσει ο επισκέπτης όταν το επισκεφθεί. Το website προσφέρει καθαρή πλοήγηση και μια ολοκληρωμένη online εμπειρία στο χρήστη με πρόσβαση από όλες τις συσκευές.

Copywriting

Πέρα από το design, δώσαμε έμφαση και στο ίδιο το περιεχόμενο του website με ανανέωση όλων των κειμένων.

Το content είναι προσανατολισμένο στο χρήστη με απλή και κατανοητή γλώσσα και αφηγηματικό χαρακτήρα που αναδεικνύει τα ιστορικά στοιχεία του ξενοδοχείου ενώ ταυτόχρονα προβάλλει την ανανεωμένη του εικόνα στο σήμερα.

Blog

Επίσης, η ενότητα blog που προστέθηκε ενισχύει το brand identity, αυξάνει την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες, επικοινωνεί σημαντικά νέα και προσφορές του ξενοδοχείου ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει την κατάταξή του στις μηχανές αναζήτησης.

SEO

Στα πλαίσια βελτιστοποίησης του website εφαρμόσαμε τις βασικές αρχές του Search Engine Optimization, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό η εμφάνισή του κατά την αναζήτηση συναφών με το περιεχόμενο όρων σε υψηλές θέσεις στις διαδεδομένες μηχανές αναζήτησης (Google κ.ά.),. Τo περιεχόμενο του website αναπτύχθηκε σύμφωνα με όλα τα πρότυπα (XHTML, CSS, titles, headers, meta tags) που το καθιστούν φιλικό ως προς τις μηχανές αναζήτησης εφαρμόζοντας σε όλες τις σελίδες ξεχωριστά titles στα headings τους.