tool - αρχική σελίδα

έργα:
web marketing

Social media strategy για την Skyscanner

    ΠΕΛΑΤΗΣ: Skyscanner
    ΕΤΟΣ: 2017

    Η Skyscanner κατέχει ηγετική θέση στην αναζήτηση αεροπορικών εισιτηρίων. Ιδρύθηκε το 2003 και απασχολεί περισσότερους από 800 εργαζόμενους. Η δωρεάν mobile εφαρμογή της έχει πάνω από 50 εκατομμύρια downloads. Επιπλέον, έχει πάνω από 60 εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα και είναι διαθέσιμη σε 30 γλώσσες & 70 νομίσματα. Η Skyscanner διαθέτει 10 γραφεία σε όλο τον κόσμο και είναι μέρος του ομίλου Ctrip.

    Η ανάγκη

    H Skyscanner επέλεξε την Tool με πολυετή εμπειρία στο κλάδο του Air Travel και του Τουρισμού, για τον σχεδιασμό της στρατηγικής της στα social media στην Ελλάδα και συγκεκριμένα για την διαχείριση της Facebook σελίδας της, Skyscanner Greece με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση του brand στην ελληνική αγορά.

    Υπηρεσίες που χρησιμοποιήθηκαν:

    • Content Strategy & Development
    • Facebook Community Management
    • Facebook Strategy & Planning