tool - αρχική σελίδα

έργα:
web marketing

Digital marketing strategy for Majestic Hotel

    ΠΕΛΑΤΗΣ: Majestic 5* star Hotel Santorini
    ΕΤΟΣ: 2013

    Η ανάγκη

    Το ξενοδοχείο Majestic 5* star Hotel στη Σαντορίνη είχε την ανάγκη μιας ενιαίας Digital Marketing και Email Marketing στρατηγικής για να αναδείξει τα στοιχεία που το διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό, τα unique selling points του, να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις του και να επικοινωνήσει πιο άμεσα και αποτελεσματικά με το κοινό του, ώστε να αυξήσει παράλληλα το brand loyalty.

    Η λύση

    H Tool σχεδίασε την Digital Marketing Strategy στο Facebook, Instagram και Google AdWords λαμβάνοντας υπόψιν την προσωπικότητα του ξενοδοχείου, την σχέση του με τον πελάτη και τα στοιχεία που το διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.

    Η στρατηγική περιεχομένου (Content Strategy) που εφαρμόζουμε απαντάει τα βασικά ερωτήματα του επισκέπτη καθ’ όλη την διάρκεια του ταξιδιού του από τον σχεδιασμό μέχρι την κράτηση, ενώ με τη στρατηγική στόχευσης διαφημίσεων στο Facebook και στο Google προσελκύουμε το επιθυμητό κοινό-στόχο με τον κατάλληλο τρόπο και την κατάλληλη στιγμή πετυχαίνοντας έτσι τα βέλτιστα αποτελέσματα στο χαμηλότερο δυνατό κόστος.

    Για την υλοποίηση του πλάνου χρησιμοποιήθηκαν οι παρακάτω υπηρεσίες:

    • Content Strategy
    • Social Media Strategy
    • Email Marketing Strategy & Development
    • Facebook Ads
    • Social Media & Community Management
    • PPC Advertising
    • Display Advertising