tool - αρχική σελίδα

έργα:
web marketing

Digital marketing strategy for Kamari Beach Hotel

    ΠΕΛΑΤΗΣ: Kamari Beach Hotel
    ΕΤΟΣ: 2013

    Η ανάγκη

    Το ξενοδοχείο Kamari Beach Hotel στη Σαντορίνη είχε την ανάγκη μιας ενιαίας Digital Marketing στρατηγικής με στόχο την αύξηση του brand awareness, των απευθείας κρατήσεων και την ανάπτυξη μια θετικής online κοινότητας γύρω από το brand του ξενοδοχείου στα Social Media.

    Η λύση

    H Tool σχεδίασε την Digital Marketing Strategy στο Facebook, Instagram, Google AdWords και Email που επικεντρώνεται στους βασικούς στόχους του ξενοδοχείου (awareness, direct bookings, engagement). Για την υλοποίηση του πλάνου χρησιμοποιήθηκαν οι παρακάτω υπηρεσίες:

    • Content Strategy
    • Social Media Strategy
    • Email Marketing Strategy & Development
    • Facebook Ads
    • Social Media & Community Management
    • PPC Advertising
    • Display Advertising