tool - αρχική σελίδα

 

AKS Hotels website

    URL: www.akshotels.com
    ΠΕΛΑΤΗΣ: Όμιλος AKS Hotels
    ΕΤΟΣ: 2017

    Ο ξενοδοχειακός Όμιλος AKS Hotels είναι μία από τις πιο αναγνωρισμένες ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ισχυρή παρουσία στον κλάδο του τουρισμού από το 1998 έως σήμερα. Διαθέτει τρεις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες: τα AKS Porto Heli & AKS Hinitsa Bay στο Πόρτο Χέλι Αργολίδας και το Minoa Palace στο Ηράκλειο Κρήτης. Επίσης διαθέτει το σύγχρονο συνεδριακό κέντρο AKS Conference στο Πόρτο Χέλι με δυνατότητα φιλοξενίας 800 ατόμων.

    Η ανάγκη
    Ο ξενοδοχειακός Όμιλος AKS Hotels επέλεξε την Tool με πολυετή εμπειρία στο κλάδο του τουρισμού, για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου website των ξενοδοχείων του Ομίλου με στόχο την ανάδειξη των μοναδικών εγκαταστάσεων των ξενοδοχείων, την σύγχρονη δυναμική αυτών, το φιλικό προς τον επισκέπτη περιβάλλον και την διαμονή υψηλών προδιαγραφών που προσφέρουν.

    Υλοποίηση
    Η Tool ανέπτυξε και σχεδίασε ένα πλήρως ανανεωμένο website με έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ξενοδοχείων και λαμβάνοντας υπόψιν τα Unique Selling Points αυτών. Το minimal ύφος και o σύγχρονος & responsive σχεδιασμός του προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία στο χρήστη με πρόσβαση από όλες τις συσκευές.

    Οι 6 βασικές ενότητες του μενού που δημιουργήσαμε αναδεικνύουν τα USP’s των ξενοδοχείων όπως η τοποθεσία και οι υπηρεσίες ενώ ταυτόχρονα δίνεται στο χρήστη με εύκολο και κατανοητό τρόπο το εύρος των εμπειριών που του προσφέρουν τα ξενοδοχεία με ξεχωριστή ενότητα για την γαστρονομία και τα outdoor activities που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον γι’ αυτόν και προσδίδουν πιο πελατοκεντρικό χαρακτήρα στα ξενοδοχεία.

    Στη σελίδα του AKS Hinitsa Bay συγκεκριμένα υπήρχε η ανάγκη παρουσίασης της σημαντικής ανακαίνισης που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο. Για το λόγο αυτό δημιουργήσαμε μια ζωντανή σελίδα με κεντρικό cover video που «επικοινωνεί» στον επισκέπτη τα στοιχεία της πολυτέλειας, των ποιοτικών εγκαταστάσεων και της μοναδικής τοποθεσίας του ξενοδοχείου.

    Επίσης, η χρήση sticky menu στο website εμφανίζει τα call to action buttons για special offers και bookings καθ’ όλη τη διάρκεια πλοήγησης του χρήστη κάνοντας πιο εύκολο το conversion ενός χρήστη σε πελάτη.

    Επιπλέον, στα πλαίσια βελτιστοποίησης του website με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να εξασφαλιστεί στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό η εμφάνισή του κατά την αναζήτηση συναφών με το περιεχόμενο όρων σε υψηλές θέσεις στις διαδεδομένες μηχανές αναζήτησης (google κ.ά.), η Tool εφάρμοσε τις βασικές αρχές του SEO (Search Engine Optimization). Πιο συγκεκριμένα τo περιεχόμενο του website αναπτύχθηκε σύμφωνα με όλα τα πρότυπα (XHTML, CSS, titles, headers, meta tags) που το καθιστούν φιλικό ως προς τις μηχανές αναζήτησης εφαρμόζοντας σε όλες τις σελίδες ξεχωριστά titles στα headings τους.